Service voor aankoop

Deskundig advies - verzekerd van een goede oplossing!

Op zoek naar een oplossing voor uw specifieke situatie?
Net als in een reguliere winkel kunt u óók bij ons terecht om u te oriënteren, vragen te stellen en advies te vragen. Wij helpen u daar graag bij en denken met u mee. U weet wat u zoekt en wij weten wat we u kunnen aanbieden. Schroom daarom niet om contact met ons op te nemen en ons uw wensen voor te leggen. Onze verkoopmedewerkers kunnen u uitgebreid informeren over de artikelen in ons assortiment. Hoe meer informatie u ons geeft, des te beter kunnen wij u adviseren. U kunt rekenen op een deskundig, eerlijk en persoonlijk advies, dat aansluit op uw persoonlijke wensen en situatie. U kunt ons per e-mail en telefonisch bereiken, ons advies is geheel vrijblijvend.

Bestellen - zo plaatst u een order

Het plaatsen van een bestelling doet u via de webshop. Hieronder vindt u daarbij uitleg.
U kunt ons via de website chat en via email of telefoon bereiken voor meer informatie. 

  • kies het product van uw keuze en klik op [BESTEL NU] of  [IN WINKELWAGEN
  • vul uw bestelling aan totdat deze compleet is
  • rechtsboven bij [WINKELWAGEN] ziet u de producten; klik op [WINKELWAGEN] om de order te plaatsen.
  • doorloop de stappen om uw order te plaatsen
  • u kunt kiezen of u een klantenaccount wilt maken of om gelijk af te rekenen
  • na het plaatsen van uw order ontvangt u een e-mail ter bevestiging
  • afhankelijk van betaal- en verzendmethode wordt uw order verwerkt - u wordt per e-mail op de hoogte gehouden.


Verzending en afhalen

Snelle levering: als u voor 17.00 uur bestelt en het product is op voorraad, dan wordt uw order dezelfde dag verstuurd en heeft u het de volgende werkdag in huis!
Ander afleveradres: bij het plaatsen van uw order heeft u de mogelijkheid om een extra, ander leveradres (bv. uw werkadres) op te geven. Wij houden u per e-mail op de hoogte van o.a. de ontvangst van uw betaling en de verzending van uw order, voorzien van MijnPost tracktrace-code. Wij sturen de factuur met het pakket mee, tenzij u aangeeft dat u deze graag apart wilt ontvangen.
Wilt u afhalen? Dat kan! Onze afhaalbalie is geopend op werkdagen van 08.30 - 17.30 uur en daarbuiten op afspraak.
Indien u ons van uw bezoek op de hoogte stelt zorgen wij dat de gevraagde producten (indien voorradig) voor u klaarliggen.
Klik hier voor adresgegevens en routebeschrijving.

Betaling

U kunt betalen via iDeal, overschrijving of (bij afhalen) per PIN bij onze afhaalbalie. 

Verzending naar het buitenland

Verzending naar het buitenland is mogelijk; indien uw bestemming bij de order niet te selecteren is, neemt u dan contact met ons op. Wij laten u dan weten wat de kosten zijn en hoe u de order kunt plaatsen.


Service na aankoop

Garantie, reparatie en retouren

Garantietermijn

Wij hanteren de garantietermijn van de producent. Deze bedraagt in principe één jaar na de aankoopdatum zoals vermeld op uw factuur.

14 dagen bedenktermijn

Bent u onverhoopt toch niet blij met de aangeschafte apparatuur? Vervelend! U kunt dit dan binnen 14 dagen na ontvangst melden in de webshop melden (zie instructie retourneren). Na deze melding kunt u de apparatuur binnen 14 dagen kostenloos naar ons terugsturen.
Let op: we ontvangen de te retourneren producten uiteraard graag retour in originele staat en originele verpakking (indien redelijkerwijs mogelijk) en ongebruikt (zonder gebruikssporen, krassen, verbroken zegels, ontbrekende kabels, instructieboekjes, etc.).

Bevalt uw aankoop niet helemaal, maar heeft u het product al wel in gebruik genomen?
Voor al uw aankopen geldt de 14 dagen bedenktermijn, dus ook voor apparatuur die u al gebruikt heeft. Bij zichtbare gebruikssporen, missende accessoires of een ontbrekende verpakking heeft u geen recht meer op het volledige aankoopbedrag.
In dit geval krijgt u van ons een gedeeltelijke vergoeding van 75% van het oorspronkelijke aankoopbedrag.

Retouren

Is het onverhoopt nodig uw product te retourneren?
Klik dan hier voor onze instructie voor een retourverzoek - dit verzoek plaatst u bij de webshop waar u de aankoop heeft gedaan. 

Reparaties

Wij hebben geen eigen reparatiedienst; reparaties worden uitgevoerd door de leverancier.
LET OP - indien het product niet defect blijkt te zijn, dan kunnen er kosten ('restocking fee') in rekening worden gebracht voor onderzoek, verzending of voor terugname van een product met gebruikssporen of waar uit hygiene-oogpunt (bv. headsets) geen reguliere terugname mogelijk is. In principe bedragen deze kosten 25% van de aanschafprijs.

Spoedvervanging: TC Advanced Replacement

Reparaties worden door de leverancier uitgevoerd, en nemen al snel een week tijd in beslag. Soms is een snelle vervanging of reparatie van groot belang voor de continuïteit van uw activiteiten. Voor deze gevallen bieden wij de TC Advanced Replacement Service. Gelijk na ontvangst van uw defecte apparaat sturen wij u een vervangend apparaat op, om de tijd dat u zónder werkende apparatuur zit zoveel mogelijk te minimaliseren. De meerkosten voor de TC Advanced Replacementservice bedragen € 25,- incl. BTW. Voor meer informatie, klik hier of neem direct contact met ons op.

Defecten buiten garantie

Voor defecten die niet binnen de garantietermijn vallen adviseren wij u contact op te nemen met de leverancier.
In veel gevallen kunnen wij u een aanbod doen voor de aanschaf van een nieuw product.